Vanhassa vara parempi +(koti)treeniohje

Moi,

En oikein tiedä pitäisikö sanoa että tuohon väliohjelmaan alkaa tottua vai eikö treeni vain tänään oikein irronnut. Sykevyökin oikutteli (ehkäpä sen patterit alkavat olla lopussa) eli en voi kuin vain verrata omiin tuntemuksiini. Hiki tuli, sykkeet nousivat ja kroppa väsyi mutta ei treeni ollut enää samanlainen shokki kuin ensimmäisillä kerroilla. Painojakin olen pystynyt lisäämään, niissä liikkeissä joissa lisäpainoja käytetään, eli ehkä sitä kehitystäkin tapahtuu. Yksi asia on kuitenkin tämän päiväisen treenin jälkeen varma; en enää ikinä, koskaan milloinkaan, jätä yhden jalan kyykkyjä treenin loppupuolelle! Ohjelmassahan nuo kyykyt ovat ensimmäinen liike heti lämmittelyn jälkeen ja tänään huomasin miksi; Lopputreeneistä kroppa (jalat) on jo niin väsynyt kaikista hypyistä että paukkuja ei vaan enää riitä tarpeeksi tehokkaaseen kyykkimiseen. Siispä jatkossa, jos en pääse Smithiin heti alussa teen kyykyt jotenkin toisin.

Tässä vaiheessa oli jo niin puhki ettei edes kiinnostanut mitä siinä kuvassa näkyy ja Smith onnettomine painoineen olisi ollut loistava nojaamisväline
Tässä vaiheessa oli jo niin puhki ettei edes kiinnostanut mitä siinä kuvassa näkyy ja Smith onnettomine painoineen olisi ollut loistava nojaamisväline

01e1e5171e57e4a2c81c1b9f840b04ee1cc6e4320e
Ja treenin jälkeen terveen punakat posket

017053f59ebfa9de5df75e4b447b24ee49b42582dc

Varsinaisesta ohjelmasta poiketen olen lisännyt treenin ja loppujäähdyttelyn perään vaihtoehtoisesti leuanvetoja tai vatsoja. Tänään minun treeniäni siivitti jokin vanha soittolista, josta sattui tulemaan myös kappale, joka ”pakotti”  kyykkäämään vähän extraa. Kyseessä on raskausaikana kuvaamani ja harjoittamani kyykkytreeni kehon omalla vastuksella. Voin sanoa että tuntui hieman erilaiselta ilman tuota vatsaa :D Harmittaa etten huomannut tätä teille videoida vaikka en nyt ihan varmaksi osaa sanoa että olisiko siinä menneet kaikki laskut ihan yhtä täydellisesti kuin ennen. Yllättävän hyvin sitä kuitenkin muisti mitä tehdä.

Tästä innostuneena etsin soittolistata myös ihka ensimmäiseen videooni (?) liittyvän kappaleen vatsalihastreeniä varten. Tämä nyt ei näköjään mennyt ihan samoin kuin videolla vaan oli sekoitus tuota ja jotain muuta. Toivottavasti se ei myöskään ollut yhtä järjetöntä heilumista vaan sujui hieman hallitummin. Yhtäkaikki ehkä noissa kauan sitten tekemissäni jumppailuissa on kuitenkin ollut jotain ideaa eikä varmaan olisi pahitteeksi noita vähän kertailla..

Siis ihan kuin ennenkin
Siis ihan kuin ennenkin
jennie

2 vastausta artikkeliin “Vanhassa vara parempi +(koti)treeniohje”

  1. Jes, ihan huippua saada taas videoita katseltavaksi! Aika kovaa vedit, täytyykin testata onko musta lähellekään samaan :)

    • vanhojahan nämä on mutta kuitenkin, pitäisi ehkä jälleen viedoida jotain.. nyt vain aivot raksuttamaan :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta